Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Καλά ρε παιδιά, γιατί δε με ειδοποιήσατε;
Γιατί με αφήσατε στο σκοτάδι;
Μα είναι δυνατόν το τραγούδι που αγάπησα περισσότερο από την διάρροια να αποκτά βιντεοκλίπ και να μη με το λέτε;
Ντροπή!







Καταρχάς είδα ότι ο δίσκος λέγεται και Έξοδος 2! Πρωτότυπο, μπράαααβο, ψαγμέεεενοοο!
Το χω στο μυαλό μου: Στάνταρ θα είπε "Η τραγουδάρα του άλμπουμ λέγεται Αττική Οδός, άρα θα βγάλουμε το δίσκο "Έξοδο 2"!!! Γουάου!!! Έγραψα πάλι η κακοκουρεμένη!"
Δηλαδή, τα Σπαθιά θα έπρεπε να βγάλουν το δίσκο με το ρομπότ "Βίδες"; Οι Τρύπες τον δίσκο του Δε χωράς πουθενά, "Πάγκαλος"; Ή μήπως ο Καρράς αυτόν του τηλεφώνησε μου "NOKIA 6110";
Και καλά μωρή -τώρα που μου ρθε- κοτζάμ τραγουδιάρα (με τέτοια σουξεδάρα) στο ξύσε-ξύσε του καρτοκινητού της Wind (ίιιιου) έμεινες;
Και επειδή το ανέφερα κιόλας, ποια είναι η έξοδος 2; Η Παιανία; Τι σκατά κάνεις εκεί στο διάολο του κόσμου; Και γιατί δε μένεις εκεί δα και μας τα πρήζεις με τα τραγούδια οδοποιείας;
Τέσπα, ξέφυγα.
Το θέμα μου είναι το υπέροχο βίντεοκλιπ.
Πραγματικά εξαίσιο! Βαθύ! Σαν τη τρύπα του προϋπολογισμού ένα πράγμα...
Δηλαδή, ξυπνάει στο χαντάκι (απορώ πως δε τη μάζεψε καμιά τροχαία), βάζει βενζίνη, της την πέφτει ένας χάλιας (σαν διασταύρωση Τζόνι Ντεπ με πλαγιομετωπική είναι το παλουκάρι, έλεος), πάνε λαλαλα και πλατσουρίζουν στη παραλία, βγάζουν γκέι φωτογραφίες με λέλουδα και μετά ξύπνησε από τον εφιάλτη! Φυσικά μάτια μου, κάτι τέτοιες αηδίες ρίχνουν τα 13άχρονα, τι τα θες τα πλάτσα πλούτσα στην ηλικία σου; Βέβαια, εκεί απογειώνεται το κλιπ! Α, όλα κι όλα! Ξαναβρίσκει τον χάλια μες τη μαύρη νύχτα και αντί να του πάρει καμιά πίπα σε κάνα σκοτεινό παράδρομο, κάθονται και λένε κάτι παπαρολογίες, μα κάτι παπαρολογίες...
"Η ζωή μου χει μάθει πως όταν αγαπάς κάτι πραγματικά, αυτό δε χάνεται ποτέ" Πσσσσ!! ΝΟΗΜΑ!!! Τι λε ρε φίλε! Σοβαρά; Δηλαδή, εσύ κι ο Πλάτωνας! Βιβλίο έχεις γράψει; Πρέπει! Τέτοιο μυαλό, τόοοσο ψαγμένο, να πάει στράφι; Σου χω και τίτλο: "Ο Χάλιας κι η Αγάπη: εμπειρίες ενός τύπου που ψωνίζει γκομενάκια στη BP". Έ ρε Γκλέτσος που σας χρειάζεται, να σας βάλει καμιά μπάρα διοδίων υπόθετο, ως άλλος Λεωνίδας...
Τι να πω άλλο, το σόι μου μέσα...

Δε βαριέ, τραγούδι είναι. Θα περάσει...

4 σχόλια:

astoxos είπε...

mperdeytika!

aetost είπε...

Όχι, απλά δε κατανοείς τα βαθύτερα νοήματα. Η ζωή μου χει μάθει πως όταν αγαπάς κάτι πραγματικά, αυτό δε μπαίνει στη πρόπλυση.

fish είπε...

Εάν κάνεις «κόπι» αυτά που έχει γράψει ο τοστ για τη Ζουγανέλη και στη συνέχεια προβείς σε «πλέιστ» στο «Γκουγκουλ Τράνσλειτ», επιλέγοντας γλώσσες από Αετοστικά σε Ελληνικά τότε το ζουμί της μετάφρασης είναι κάπως έτσι. . .

«Περίμενα πως και πως να βγει το βίντεο του κομματιού, δεν μπορούσα άλλο να φαντάζομαι μόνος τις εικόνες όταν για τρις εκατομμυριοστή φορά έβαζα να παίξει πάλι το κομμάτι, αφού η Εταιρία με πήρε πρέφα μεσ’ απ’ το «Εσύ λυχνία» και μου παρείχε την τιμή να είμαι ο πρώτος που θα δει το βίντεο κλιπ, Χώρια που μου έδωσε δωράκι το ΣιΝτι υπογεγραμμένο απ’ την τραγουδιστριάρα μου, (που δε λέω, το άλμπουμ το έχω αγοράσει ήδη εφτά φορές, αλλά δεν το είχα και υπογεγραμμένο-με προσωπική αφιέρωση).

Και Γ@μ#’ την καταδίκη μου ταιριάζει τόσο πολύ η εικόνα με τον ήχο, και αυτός έπρεπε να μοιάζει με τον Τζόνι;;; Μα με τον Ντεπάκι;;; Δεν έχω σταματήσει να κλαίω, που θα πάει αυτή η ιστορία, τόσα υγρά που τα βρίσκω θα ‘θελα να ‘ξερα;;;
Αχ Ζουγανέλη μου κράτα γερά, ξέρεις σε καταλαβαίνω τι περνάς και τραγουδάς τέτοια τραγούδια, να ξέρεις ότι τα τραγουδάω κι εγώ μαζί σου τις ώρες που θα ‘πρεπε να κοιμάμαι, θα τα τραγουδάω πάντα και θα σε νοιώθω. . .


Πι.Ες.
Αχ που κουρεύεσαι να πάω κι εγώ;;;»

Teo είπε...

Pws mporeis na tragoudas tetoia k na exeis k na exeis tetoio kourema....