Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Δημήτρης Θαρρενός - Το πουλάκι μ (live)

Μα καλά ρε, πόσο καθίκια είστε; Έκρυβε η πατρίντα τέτοια ταλέντα και μου το κρατούσατε μυστικό; Έχω χάσει, πλέον, πάσα ιδέα για τη πάρτη σας...



Καταλαβαίνω ακούγοντας το διάλογο με το κοινό του στο τέλος ότι διαπρέπει στο εξωτερικό, αλλά μόνο εγώ έμενα στο σκοτάδι.

Παραθέτω και τους στίχους για όσους θέλουν να το τραγουδήσουν και καραόκε:

Εμένα το πουλάκι μου δεν είναι ότι κι ότι , δεν είναι ότι κι ότι , δεν είναι ότι κι ότι ,
όταν το πιάνουν οι μικρές βγάζει φαρίνα γιώτη

Εμένα το πουλάκι μου λογαριασμό δεν δίνει , λογαριασμό δεν δίνει , λογαριασμό δεν δίνει ,
και όποια κοπέλα το φιλά κατάμουτρα την φτύνει .

Εμένα το πουλάκι μου είναι τεχνολογίας "microsoft" , είναι τεχνολογίας , είναι τεχνολογίας ,
επήρε και την έγκριση του οργανισμού υγείας .

Εμένα το πουλάκι μου μοιάζει σαν το κουτσούρι , μοιάζει σαν το κουτσούρι , μοιάζει σαν το κουτσούρι ,
και όποια το δοκίμασε της έμεινε κουσούρι .

Εμένα το πουλάκι μου μοιάζει σαν το τρυπάνι , μοιάζει σαν το τρυπάνι , μοιάζει σαν το τρυπάνι ,
και σε όποια τρύπα και να μπει την κάνει ποιο μεγάλη .

Εμένα το πουλάκι μου μοιάζει σαν ψεκαστήρα , μοιάζει σαν ψεκαστήρα , μοιάζει σαν ψεκαστήρα ,
ψεκάζει τόσο δυνατά αφού γκαστρώνει στείρα .

(Έχουμε καμιά Φαντενή εδώ ? )

Εμένα το πουλάκι μου στα Αφάντου το ζητάνε , στα αφάντου το ζητάνε , στα αφάντου το ζητάνε ,
μα εγώ δεν τους το δίνω πιο γιατί θα μου το φάνε .

Τα έφτιαξα με μια Φαντενή της έδωσα αγάπη , της έδωσα αγάπη , της έδωσα αγάπη ,
και εκείνη πήγε βρε παιδιά και τα έφτιαξε με αράπη .

(εεεεεεεεεεεεεεεεεεεε)
Όταν πεθάνω βάλτε μου στον τάφο μια οθόνη , στον τάφο μια οθόνη , στον τάφο μια οθόνη ,
να βλέπω την γυναίκα μου όταν με κερατώνει .

(εεεεεεεεεεεεεεεεεεεε)
Όταν πεθάνω βάλτε μου το κινητό στο μνήμα , το κινητό στο μνήμα το κινητό στο μνήμα,
μαν μην χώσετε βαθιά γιατί δεν θα έχω σήμα .

4 σχόλια:

Papajim είπε...

Ω,λε φουφ...!

aetost είπε...

Παγντόν; Κε σκε βουζ αβέ ντι;

Teo είπε...

Wx! Rodiths???? Malaka gamato!!!
To psifizw!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Roditis tiflos k autodidaktos se piano k mpouzouki: ) k poli perifani pou ine antras mou